Trompenburg kisokos

Mikor?

Megszületett a gyártóként és kereskedőként is operáló Trompenburg Candy vállalat, a cukorkák szenvedélyes elkötelezettje azzal a céllal, hogy új, friss koncepciókkal, feltörekvő márkákkal és izgalmas termékekkel rázza fel az édességpiacot.

Ugyanebben az évben látott napvilágot a Sure! márka egy cukormentes mentás termékvonallal. Később cukorkarágóval és hűsítő mentolos cukorkával bővült a paletta.

Egy amerikai partnertől vásárolták meg a Tuttle & Company brandet, majd megszületett a Barkleys is. 2010 és 2013 között a Barkley termékvonalat folyamatosan kibővítették, csokoládés és cukormentes verziókat kifejlesztve.

Ebben az évben került a kínálatba a svájci Alpok tradicionális gyógynövényes cukorka termékköre Montisse márkanév alatt.

Ez év elején született meg a Daybreak márka. Ugyanennek az évnek a végén pedig a Barkleys vonal gazdagodott a Liquorice Pellets névre hallgató medvecukor (édesgyökér) változattal, a Sure! a Star Mints-szel, valamint piacra dobták a gyümölcsös ízű, kifejezetten gyerekeknek szánt Yooz márkát.

Kik?

Egy csapatnyi élelmiszeripari szakmabeli fejéből pattant ki az ötlet, akik úgy érezték, hogy az édességiparra, azon belül is kiemelten a cukorkagyártásra ráfér egy kis vérfrissítés. Az FMCG szektor multinacionális nagyvállalatainál szerzett tapasztalataikra építve alapították meg a Trompenburgot azzal a céllal, hogy úgy a fogyasztók mint a kereskedők  számára egy vonzó alternatívát kínáljanak.

Hogyan?

Vezérelvük, hogy magas minőségi színvonalat képviselő, természetes összetevőkből álló csábító termékeket tegyenek elérhetővé, szem előtt tartva a legmodernebb iparági fejlesztési irányokat az élelmiszeriparban.

Hitvallásuk szerint ugyanis a világ színesebbé és izgalmasabbá válik, ha kreatív vállalkozások vonzó és friss termékeket vezetnek be a piacra.