1852
Egy új, hajót formáló, termékkel jelentkeztek, melyben a kakaó egy részét a régió jellegzetes piedmonti mogyorójával helyettesítették: megjelent az azóta gyártó védjegyeként számon tartott, krémes-, bársonyos, Gianduiotto
1865
Megjelent a termékeken a Torinói karnevál maszkos figurája, itt nyerte el a termék a Gianduia 1865 nevet. Majd, megalkották, az azóta szintén védjeggyé vált Nocciolotto-t, melyek íncsiklandó kis kockák, egész mogyorószemekkel. A termék portfólió azóta rengeteg elemmel bővült, azonban ez a két termék ikonná nőtte ki magát a csokoládék között.
1869
Királyi beszálító lesz így elnyeri a jogot, hogy a királyi jelképeket használhasson a marketing kommunikációkban
1878
A megfelelő humán erőforrások biztosításáért összeolvad Michele Prochet & C-vel.
1945
A 2.Világháború során a gyárat lebombázzák és a termelés leáll. 1945-ben megkezdődik a felújítás és újrakezdődik a termelés.
1968
A gyárat elköltöztetik az alapító Pier Paul Caffarel szülőfalujába. A teljes gyártást újragondolják és modernizálják de a kézműves hagyományok fontosak maradnak.
1998
megszerzik a UNI ISO 9001/2000 minősítést. Beolvad a Lindt & Sprungli cségcsoportba
2003
megszerzik a UNI ISO 14001 minősítést.
2006
megszerzik a jogot arra hogy a Torinói téli olimpia témában termékcsaládot fejlesszenek.
2015
150 éves a Gianduja sikere töretlen sőt…………..