Baronie: minden ami csoki

Történet az évszámok tükrében

1896

A De Heer csokoládégyár alapítása Rotterdamban. A De Heer édességeket, csokoládé szeleteket, macskanyelvet, valamint karácsonyi és húsvéti csokoládéspecialitásokat gyárt.

1920

3 partner (Barents, Roth és Niewenhuis) együttesen megalapítják a Baronie céget.

1951

A Baronie üzeme tűzvész áldozata lesz. A termelést öt évre máshova költözteik.

1956

A termelést egy új üzemben, Alphen a/d Rijn-ben folytatják.

1982

A Baronie felvásárolja a De Heer csokoládégyárat, innentől a nevük Baronie – De Heer-re módosul.

1984

Felvásárolják a Vlaardingeni Tjoklat Schokolade-t.

1995

Modern, teljesen automatizált üzemet nyitnak a belgiumi Veurne-ben.

2001

A rotterdami termelés kibővítése, az Alphen-beli gyár bezárása.

2007

A Sweet Products Logistics (logisztikai központ) megnyitása Lokerenben (Belgium). Innentől ebben a teljesen légkondicionált, modern, 12 ezer m2-es központban zajlik a teljes logisztikai tevékenység, mint a raktározás, feldolgozás és a csomagolás.

2009

A Baronie felvásárolja a Rademaker BV-t és termelőüzemét, a Continental Schokolade BV-t.

2010

A teljes cégcsoport neve innentől Baronie

2011

A Stollwerck GmbH és termelőüzemeinek átvétele. A Kathy felvásárlása.

2014

A belga különlegességeket gyártó Duc d’O felvásárlása

2015

A Baronie UK megalapítása

Minden ami csokoládé

A Baronie egy nemzetközi édességipari vállalat, melynek négy európai országban vannak termelőüzemei. Ezeken felül komoly nemzetközi kapcsolataik vannak nyersanyag beszállítók és csomagolóüzemek egész hálózatával, trend- és piackutató cégekkel, egyetemekkel és laboratóriumokkal.

Szaktudásuknak és a piaci trendekre való rálátásuknak köszönhetően folyamatosan fejlesztik a termékportfóliójukat a fogyasztói igények változásával összhangban. A vállalatóriás égisze alá tartozó márkák innovációs stratégiája és termékfejlesztései így célzott módon menedzselhetőek. A termékötleteket mindig előzetes szakmai és fogyasztói tesztelésnek vetik alá és a megfelelő pillanatban vezetik be őket a piacra.

A fenntarthatóság elvét a teljes termelési folyamat során kiemelt fontossággal kezelik a nyersanyagoktól a csomagoláson át az üzemek energiafelhasználásáig.

Együtt erősebbek

Egy meghatározó vállalatcsoport egy erős piacon: a Baronie csokoládék 1920 óta örvendenek széleskörű elismerésnek. Manapság a cég tíz gyárában termel magas minőségű csokoládékat, ezzel Hollandia és Belgium legnagyobb csokoládégyártóinak egyikévé fejlődött az évtizedek során.

Hitvallásuk: „Együtt egy kicsit édesebbé tesszük a világot.”

Kerek vagy hosszúkás csokoládé, táblás vagy praliné, diófélékkel vagy gyümölcsökkel, tej vagy ét kivitelben, Gombóc Artúr után szabadon, az összes lehetséges különböző fajta megtalálható a Baronie tarsolyában, minden ízlésnek megfelelően és minden alkalomra.

Az csak természetes, hogy a teljes termékszortimentben arra törekszenek, hogy a legjobb alapanyagokat és összetevőket válogassák ki. Csábító csokicsodáikat sok szeretettel és még több szenvedéllyel készítik, a többi fő hozzávaló sem titok: kakaómassza, kakaóvaj, tejpor, cukor és mogyoró.

Mindezt több mint százéves múlttal a hátuk mögött teszik, a cégcsoport egyes leányvállalatain keresztül hosszú ideje meghatározó szereplőként vannak jelen a piacon. 

A Baronie csoport tagjai a következők:

  • Baronie NV (Belgium)
  • Baronie De Heer NL (Hollandia)
  • Baronie UK (Egyesült Királyság)
  • Stollwerck GmbH (Németország)
  • Chocolat Alprose SA (Svájc)

A Brandmix jelenlegi kínálatában Baronie márkanév alatt két pralinéválogatás érhető el, a 350 g-os Bel’Chic habos pralinéválogatás, valamint a 250 g-os ChoS Praliné válogatás. Mindkettő tökéletes példája a cég filozófiájának: magas minőség, megfizethető áron.